what doesn't kill you makes you stronger

gårdagen blev lyckad, efter skolan åkte jag ner till anton direkt och då var moster där och sen kom frida och hugo. Dom hade tagit med sig mat från äp så jag gick ner och köpte mig en kycklingsallad jag också :) så jag spenderade kvällen där med dom och efter gustavs träning for vi hem till mig och sov här.

denna dag har bestått av tre lektioner, hälsoped, nk, matte kom hem vid tre, skönt! nu är jag hemma å skulle se lite oth men på grund av någon dum ny lag i usa så går det inte streama nå mer därifrån, it sucks. så it gick de se de it. nä.

skulle egentligen va med brudarna ikväll men de var för få som kunde så det får bli nån annan dag så istället är jag med gustav, tror vi skulle baka eller äta nåt gott och se nån film.


mina favoriter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0