torsdag

sitter just nu i datasalen med sanna och väntar på bussen som går vid halv, inte så länge kvar såå!

är sjuk(för ovanlightensskull??) nej inte precis. är ju jämt sjuk. Hann iallafall träna i en vecka som innehöll fyra träningar, sen blev jag ju då såklart sjuk igen. Har haft väldigt mycket hosta och varit täppt i näsan och förkyld ändå sen i måndags.. ser inga direkta framsteg heller, kanske att hostan har lättat en gnutta, kanske. men inte är de mycket.

igår var vi och firade gustavs lillkusin maja som fyllde tre och senare for vi hem till gustav och såg tv, gick och la mig halv tio för att försöka sova bort min förkylning, kanske blev de lite bättre ändå. fast inte speciellt märkbart. Men skönt att lägga sig tidigare iallafall.

kvällen kommer inte bestå av särskilt mycket, middag och tv tror jag eftersom jag får hostattaker varje gång jag går utanför dörren i den kalla luften, kanske kan jag gå en kortkort promenad, aja det återstår att se. Sen kommer väl gustav och myser med mig efter hans träning.

fredag imorn, how wonderful!


hade inte tackat nej till att komma bort från kylan och få sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0