it's times like this you learn to live again

är så extremt sjukt dåligt på att blogga, sitter aldrig vid datorn längre utan bara på min galaxy å det är så svårt och knepigt att blogga därifrån + att det blir fula inlägg oxå.

senaste veckan har varit bra, har mestadels varit med gustav, amanda, familjen och släkten. Har haft en väldigt skön vecka, fastän jag inte har gjort nåt speciellt har varje dag varit uppbokad med någonting. Ångesten att skolan börjar kommer krypande. Är inte redo än, så mycket saker jag vill hinna göra och så mycket mer jag vill hinna vila och att min fina klasskamrat åker utomlands och är borta dom två första veckorna gör inte saken bättre precis.


saknar mina tjejer ♥

måste bara avsluta med att säga att jag har världens bästa kille och jag älskar han så otroligt mycket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar er oxå otroligt mycke! <3

2012-01-07 @ 11:50:04
Postat av: johanna

Saknar er redan så hur fan ska det gå!?! älskar dig!!!!

2012-01-08 @ 20:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0