freeeedag

fredag idag, väldigt skönt må jag säga. Sitter just nu i datasalen i freja och ska snart börja skriva på en nk inlämning om vindkraftverk. kändes lite småjobbigt sådär..

efter det har vi matte och människors miljöer och sen är det äntligen helg, och kvällen kommer spenderas med födelsedagsfika hos julia f, kommer bli väldigt roligt att träffa mina änglar och fira min stora vän som fyllt 17.

har förresten börjat träna fotboll i veckan, har gått hyfsat ändå men det känns verkligen att det var längesen jag tränade sist, men grymt skönt att komma igång. Igår hade vi spinning och styrka på kraft och hälsa, styrkan gjorde vi själv och jag, same och sundman gjorde världens jobbigaste magövning, känns verkligen i magen idag. Men det var jättekul att vi var själva på gymmet å kunde skrika så mycke som vi ville. Plankan med 5 kg vikt på ryggen var inte heller att leka med.

jaja, min helg kommer bli grym och det hoppas jag eran också blir. Pussss på er


längtar till ikväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0