what a wonderful day

kan börja med att säga att dagen har varit underbar. Den började med käk på max med mirre, emma, linda, madde och samme och efter det så hade vi dans på idrotten med massa andra klasser och det var inte så hemskt som jag trodde utan det var ganska kul. Efter det så hade vi utelekar som snörugby osv och sen gick vi in och avslutade dagen med att annette bjöd på semlor. Väldigt rolig och skön dag.

när jag kom hem snörde jag mig i duschen direkt och sen åt jag middag och såg ett pretty little liars avsnitt och nu har jag precis gjort i ordning semlorna jag mamma och pappa ska fika ikväll. Igår var jag duktig och överraskade mamma genom att baka semlor tills hon kom hem.

resten av kvällen ska jag plugga engelska och läsa ur min engelskabok.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0