nothing else matters

fredag idag då, skönt! veckan har gått otroligt fort alltså. Det är både bra och dåligt.

just nu sitter jag i datasalen i freja och ska snart ha nk, sen matteprov och efter det människorsmiljöer sen tar vi i BF1A helg.  Kvällen har jag ingen aning om hur den kommer spenderas, vet iallafall att jag har ett pll avsnitt och några greys avsnitt osedda, så det kommer bli min eftermiddag iallafall. Sen får vi väl se, kanske kan träna imorn bitti, beror på hur jag mår ikväll. Hoppas!

förövrig händer det inte mycket, allt rullar på och med bästklassen så går det riktigt bra. Skolan är inte en plåga, utan ganska så rolig faktiskt. Vissa gånger iallafall, inte alla.

gissar att våran lärare kommer vilken minut som helst så det är bara sätta igång, att skriva fakta om vindkraftverk är det jag kommer göra den närmsta timmen.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0