my awesome classmates!

torsdag är den absolut jobbigaste dagen på veckan. Men inte denna torsdag, dagen idag har faktiskt varit riktigt rolig, trots att jag mått allmänt dåligt, haft ont i magen och i huvudet. Tror det är biverkningar från någon örtmedicin jag fick igår. Den har gått ganska fort och inte varit sådär seg som alla andra torsdagar brukar vara. Allt detta på grund av mina fina klasskamrater. Vi har pratat om allt möjligt idag, allt från bebisar som föds i vatten till beasås och bajs. Ja, det är väl ungefär det våra samtalsämnen varit om. Dom ger mig en lite roligare vardag helt enkelt. Är så nöjd över att jag fick en sån fin klass, ni är awesome allihopa!

blev inget bättre när jag kom hem utan huvudvärken och ont i magen fortsatte, som tur var så kom gustav hit och har tagit hand om mig, tur jag har honom. Hade aldrig klarat mig annars. Han är verkligen den bästa, min andra halva ♥

just nu trotsar jag mitt lite halvdåliga mående och hjälper mamma baka till imorn, hennes tur att stå för fredagsfikat.



love you all!


Kommentarer
Postat av: Anonym

love you to aggi <3 söt som trodde att mammorna födde barn i en typ 8 meter djup pool. ;);););)

2012-02-02 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0