karate

svenska, kommunikation och engelska är vad min skoldag bestått av, gjorde en fruktansvärd redovisning på kommunikationen men nu lämnar vi den, gjort är gjort..

kom hem vid tre och gjorde kyckling, paprika och nudelwook i tortiliabröd. Senare for jag iväg till piteå för karateträning. Vi har alternativvecka på fotbollen så vi provar på lite olika sporter, det var lite intressant med karate men att springa omkring barfota i en sporthall och känna smärtan då fötterna sprättar mot golvet är ingenting för mig. Håller mig nog till fotboll.

kom hem vid 9 och då gjorde jag en smootie av grekisk yougurt, mjölk, hallon och banan. muuuums!

ska gå igenom gloserna till imorn och sen sova.


puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0