i will never let you go

måste bara säga att helgen har varit underbar.

fredagkväll var vi tjejer hos emma och firade hon och hanna, rocktema var det som gällde.

lördag for jag, olli, judith, hannah, hanna och emma ut och körde skoter, jag och olli var hos mig och dom andra skulle komma till mig och sen skulle vi fara till älgberget. Blev inte riktigt som vi tänkt oss och dom körde vilse på väg till mig så vi letade dom från kl 11 till halv 2 då vi äntligen hittade dom, eftersom de blev så sent så nöjde vi oss att stanna och grilla på kärlsberg istället.

På kvällen bar det av till arcus för match mot trångfors. Gick bättre än förväntat men vi förlorade med 1-0, men det var jämt så vi hade lika gärna kunnat vinna. Efter matchen for vi och hämtade upp gustav och sen for vi hem till mig och hejade på min mentor Annette som var med i gladiatorerna igår. Tyvärr räckte det inte hela vägen men jag tycker verkligen hon var värd att vinna.

Idag kom hannah till mig på morgonen och vi for med våra skotrar upp till älgberget där vi mötte upp olli och judith och vi har bara solat, ätit och mått bra. En riktigt härlig dag med ett underbart väder.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0