cold

gårdagen blev bra, drog på bio med emma, hanna, lisa och julia. Efter det så for jag till gustav där mamma och pappa redan var, fikade lite blåbärskaka och så. Sen for vi hem till mig och jag somnade i soffan i flera timmar, vaknade och gick upp och la mig vid halv 1 och då hade gustav gått upp för länge sen.

idag steg vi upp vid 10, duschade och åt och nu sitter gustav och pappa och ser nån björnjaktsfilm och pratar om massa jakt vilket jag inte tycker är speciellt interssant så jag passade på att sätta mig vad datorn en stund.

är förövrigt vid 35 grader idag, kallt. Blir att sitta inne hela dagen eftersom mitt luftrör och mina lungor kollapsar om jag får ut när det är såhär kallt. Så idag kommer vi nog bara sitta och se film och mysa.

såå ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0