all you need is love

sitter på skolan och har kommunikation, har gjort klart frågorna så då får jag göra vad jag vill.

gårdagen var trevlig och helgen avslutades på bästa sätt, med min fina släkt.

ikvällen kommer dock inte bli lika trevlig, den kommer att bestå av massor av plugg.. engelskaprov på torsdag, kan ingenting och engelskgramatik är verkligen inte min grej. har lite smått panik över provet, förstår ingenting. Har prov på ingformer, pronomen, adjektiv och adverb osv.. känns inte alls ok!

men jag ska iallafall och träna ikväll på kraft och hälsa med laget, förhoppningsvis så går det bra och jag hoppas verkligen jag hinner plugga för annars är jag körd på torsdag.

vill bara upplysa er om att vi ska få semlor imorn på annettes lektion + att vi ska ha massor av utelekar. I love bf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0