one piece

gustav for precis, han skulle på gymmet å sen på bio. Jägarna skulle han se, men jag ville it se den, har hört att den är väldigt läskig, så det är nog inte nåt för mig eftersom jag hatar läskiga filmer! haha

men frida kommer nog å går hit snart, får se om jag orkar gå å möta henne!

just nu så sitter jag å chillar i min älskade one piece och samtidigt så ser jag true talent och tar lena kort med webcamen, haha! kul liv, jamen jå. men förhoppningsvis så kommer frida snart å då ska vi nog se nåt avsnitt av "the lying game" någon ny serie med samma författare som "pretty little liars" så det blir nog gr8. 
 
vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: anonym

fin

2011-09-10 @ 17:36:03
URL: http://lgronlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0