min dag

idag har jag städat, varit läst lite av min svenskabok, varit lite med anton å amanda och tillsist så har jag varit å ätit palt hos gustavs mormor och morfar med hans släkt, mycket trevligt :) 

vi har precis sett idol och nu är anton och gustav och kollar på antons nya skoter så jag passade på att sitta lite vid datorn. gissar på att jag och gustav snart ska gå och sova, upp halv 6 imorrn. Måste bara säga att helgen har varit super! men det är roligt att får vara med gustav igen ♥

imorn börjar skolan igen, fan vad helgerna går snabbt alltså. Helt sjukt, man hinner ju bara bli ledig så börjar man om igen, helgen borde vara en dag längre tycker jag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0