MARDRÖMSMORGONEN

allt började igår imorse, vi skulle ha skolfoto på dagen och det åskade lite lätt på morgonen.

först så är tröjan jag ska ha på mig fortfarande blöt, sen ser jag att det regnar och då inser jag att jag kommer bli blöt och min frisyr kommer att vara förstörd till fotot. Då börjar jag och gustav värma spagetti och köttfärsås i en panna på spisen

precis när maten är lite ljummen så har åskan slagit ner gode långt i från oss så vi strömmen for. Så då hade vi ljummen spagetti och köttfärsås. Tio minuter så slår åskan ner I VÅRAT HUS. Det låter som ett helt älgjakts lag är inne i huset och skjuter, fan vad det lät. och det flög eldklot ut genom kontakten och hela allt ihop lyste upp!  Har aldrig varit med om något liknande. Direkt efter smällen roopar jag helt förskräkt - MAMMA VAD ÄR DET SOM HÄNDER? självklart var jag så rädd att jag grät och skaka oxå, så gustav fick trösta mig ;)

vi hade tur, för inga stora maskiner gick sönder, men några lampor och sånt. En lampa flög upp i taket och exploderade så det var glassplitter i taket. Det var alltså en jävla smäll!

så vi for till skolan chockade och hungriga, men annars så mådde vi bra ;)

var bara tvungen att berätta om våran hemska upplevelse, tur som fan att jag inte var hemma själv iallafall!


Kommentarer
Postat av: ditt tard;) på a som slutar på a:p

<3

2011-09-13 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0