fullt upp

har haft fullt upp idag, efter skolan så kom frida och hämtade mig och vi for och handlade lite saker.

sen när vi kom hem så gjorde vi hemmagjord pizza för att fira pappa som sköt en tjur idag! han är så duktig ;)
vädligt god blev den oxå.

sen så bakade jag och frida en äppelkaka typ så hennes päron + hugo kom hit och fikade! så vi har varit fullt hus! anna, tomas, hugo, frida, jag, gustav, anton, amanda, mamma och pappa! så de var trevligt :D

nu ska jag och gustav snart sova, hoppas jag kan fara på skolan imorn, hostar så jävulst mycket! jobbig..

orkar då it lägga in nå bilder heller, är så lat.

så ni får en arkivis



vila i frid alla som omkom i flygplansolyckan idag, stefan liv mm..
 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0