2011

2011:

Du har fått nya kompisar - jå, många!
Du har varit i ett annat land än Sverige? - ja, gran canaria(spanien) och snart ska jag utomlands igen!
Du har skolkat - nej!
Du har fått bra betyg i skolan - jåå, är jävligt nöjd!
Du har varit ledsen - jo.
Du har varit glad - självklart!
Du har blivit kär - var redan kär innan 2011
Du har känt dig sviken - nja, vet inte.
Du har känt att ingen har sett dig - nä de tror jag it.
Du har suttit vid datorn mer än du brukar - nja, lika mycket tror jag.
Du har solat solarium - aldrig i hela mitt liv.
Du har badat i havet - jå.
Du har varit sjuk - som vanligt.
Du har bråkat med dina föräldrar - nja, de vet jag inte.
Någon har sagt att du är snygg -
Bråkat med en från samma kön - nja, vet inte
Gråtit för att ditt liv är misslyckat - tror it de.
Kramat någon av samma kön -
Kramat någon av motsatt kön - jopp
Kysst nån av samma kön -
Kysst nån av motsatt kön - jo
Köpt något till en vän - ja
Köpt något på ica - jå de tror jag väl
Gjort illa dig - haha jå, spräck ögonbrynet tillexempel ;)
Sagt "jag älskar dig" till någon - jaa!
Känt att dina kompisar verkligen betyder - joo!
Sovit en hel dag - nä, kan it sova så länge
Blivit besviken - jå de tror jag.
Ätit mer frukt än vanligt - haha nja, om jordgubbar räknas så ja!
Fått IG - aldrig!

Kärlek:

När var din första kyss? - förra året i maj tror jag.
Hur många gånger har du varit riktigt kär? - en och jag är det fortfarande.
När kramade du någon senaste? - igår
Saknar du någon speciell nu? - jå, gustav!
När kysste du någon senast? - igår
Ångrar du det? - absolut inte
När fick du en komplimang senast? - igår tror jag.
Har du träffat någon internet person? - nej

Kompisar:
Vad skulle du göra om din bästa vän svek dig? - bli ledsen
Har du flera bästa vänner? - nja har några stycken som står mig närmast.
Vad heter den som du känt längst - emelie n, frida k och fanny k.  

Familj:
Har du syskon? -
Är du de minsta barnet? -
Saknar du dina föräldrar någon gång? - jå, ofta!

Vad gör du?
Just nu? - har bakat kladdkaka och pratar med amanda
Om fem minuter? - ingen aning, kanske är ute och går, får se! 

tog listan av moa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0