vill tillbaka!

åååh vad jag blir less på att alla helger går så fort. Det hinner ju knappt bli fredag så är det måndag igen. Barna några veckor till höstlov, räknar dagarna!

ihelgen så har jag förövrigt sett när gustav spelade hockey, såg med moa, johanna och emelie. Sen har jag bara varit med gustav och igår så var jag lite med frida och amanda också.

nu har jag lärande och utveckling, har gjort klart mitt arbete så jag har lite fri tid på datorn.

-leverbiff till lunch idag = kyckling macka i fiket.
leverbiff är inte min favorit om man ska säga så.

 jajaja, nu ska jag fortsätta.

puss


hejn hade verkligen inte varit dumt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi fick då "död" biff! hähä / youknowwho

2011-10-11 @ 22:07:47
Postat av: MENS JOHANNA

VARFÖR HA EN FUCKING BLOGG OM MAN ALDRIG UPPDATERAR?!

2011-10-12 @ 19:00:18
URL: http://johannase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0