don't stop me now

kvällen har bestått av lite plugg och en promenad med mamsen, när vi kom hem så ville jag göra gino, dock ingen annan så jag gjorde till mig själv i den lilla söta hjärtformen som jag fick av gustav, gott var det oxå!

ikväll måste jag sova själv.. hatar att sova själv, det är därför jag nästan aldrig gör det.
men imorn så får jag sova med gustav igen så då är allt som det ska!

smider lite planer inför helgen med elin, blir nog perfekt! de är ju halloween i helgen som ni säkert redan visste.

har precis gått igenom mina engelskaglosor, ser gode lovande ut + att jag ändå förstår matten ganska bra. Får hoppas på att det går bra på provet ockå då, vilket det inte alltid gör.

sitter och kollar på bilder från turkiet som anna har lagt ut på facebook, här kommer två.





nu ska jag sussa, sov gott sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0