skorvmål!

gårdagen var bra, jag å pappa drog ner på byn å jag flottade mig med ett skorv, jävligt gott var de! + att de ska kännas att man fyller år!

sen på kvällen fikade jag, mamma och pappa och jag fick presenter, säger sen vad jag fick för ikväll kommer hela tjocka släkten, kommer bli svinkul!

fick massa fina presenter av gustav, en parfym, en skål med pistagenötter, ett hänge till mitt tomas sabo armband + att sötisen gjorde plättar till mig som frukost :)

meeen, fick en lite mindre fin, nämligen att han har smittat mig, min hals gör ont och är svullen!
men ihelgen händer så mycket roligt så jag får gå på alvedon, går bbra det med :)

nu börjar vi, så vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0