nothing else matters

var hemma från skolan igår, mådde inte så bra + att vi bara hade svenska och idrott och idrotten kunde jag ändå inte vara med på. Så jag var hemma och vilade mig, har haft ont i halsen ändå sen i torsdags så en vilodag behövdes.

idag kom jag till skolan halv 9, fick veta då att om man hade gjort klart svenskan(vilket jag hade) så fick man sovmorgon till halv 11, så nu sitter jag i datasalen med mirre, sanna å maja.

efter skolan ska jag, mirre å bea till bäckskolan å interjuva nå småbarn (en skoluppgift)

ikväll väntas lite plugg, matteprov imorgon, jävligt svårt dessutom. 
 
längtar tills jag blir frisk så jag kan börja träna, fick nämligen ett gymkort i födelsedagspresent!!


bäst klassen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0