just the way you are

har it haft ork å uppdatera nå, men lördagen var iallafall jättebra! mina fina vänner kom och firade mig och jag fick massor av fina presenter och vi hade jätteroligt! en nackdel var dock att jag hade så sjukt ont i halsen, har inte haft så ont i halsen sen jag opererade bort halsmandlarna. Meen, de gick ganska bra ändå :)

igår så var jag å gustav hos mig å jag, han, å anton tittade mest på tv, gode skön söndag alltså, gjorde som it nånting :) På kvällen åt vi god mat, fikade och såg på true talent och vem kan slå filip å fredrik.

just nu är jag på skolan å jag och mirre sitter i datasalen i väntan på bussen.

när jag kommer hem väntas mat, hoppas de är nå gott! sen så ska jag bara chilla, har matteprov å engelskaglosor till torsdag men dom orkar jag då inte plugga ikväll.


just love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0