bakning

skoldagen var helt ok ändå, inte så jobbig!

mamma fick reda på idag att hon ska ha fika på jobbet imorn, så jag var snäll och bakade åt henne för hon skulle bort ikväll, så jag har bakat den himmelska och chokladbollar! hoppas dom på hennes jobb blir nöjda ;)

annars händer de inte så mycket, längtar tillbaka till turkiet som saaatan! vill ha värme och vara ledig.
så, det skulle intre vara dumt att få hit lite värme.

ikväll ska jag tilll gustav, å imorn är det fredag!

skulle egentligen ut å springa, men det orkade jag inte. Blev så trött, har bakat ändå sen jag kom hem och nu har jag precis satt min i soffan.

ajja, ska packa till gustav nu, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0