palt!

idag har jag å gustav mest bara slöat, sett tv och sånt. Blir oftast så på söndagar!

snart ska vi och äta palt hos gustavs mormor och morfar, ska bli så gott! senare ikväll så blir det att se "vem kan slå filip och fredrik" med familjen samtigt som vi ska äta min hemmagjorda daim och marshmallows glass som jag gjorde i fredags. Perfekt uppladdning till skolan imorn måste jag säga.

statestiken ökar också, hur har jag ingen aning om. Men välkommna!

snart beger vi oss, ha en bra kväll!


ska bli så gott med palt!


Kommentarer
Postat av: Suneeta

Åh det var längesen jag åt palt! För när min farmor levde och hon hälsade på mig och pappa, så gjorde hon alltid palt. Det var som en tradition att äta det varje gång hon kom på besök. =)



2011-11-06 @ 16:57:37
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: ida

åhhh, palt var det en evighet sen jag åt! Nu blev jag jättesugen >.<

2011-11-06 @ 20:07:20
URL: http://iiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0