every night is another story

drog på stan igår efter skolan med moa och johanna. Vi åt på sunes å sen köpte jag lite grejer. Skulle kolla om jeansen jag ska köpa från carlings hade kommit, men nä. it hade dom det. Dom har tydligen väntat på att dom ska komma i över två veckor. Så jag får väl gå in någon annan dag i veckan och se. Annars går jag nästa vecka.

just nu har jag nk, sen lunch = blodpudding. känns som att det är de jämt, så kommer leva på sallad idag tror jag. är jävligt hungrig så vi får väl se om jag klarar mig på bara sallad. I så fall får de bli en macka i fiket.
 

+


längtar förövrig massor till helgen, kommer spenderas med dessa fina brudar som jag inte träffat på länge på grund av olika skolor, pojkvänner, tid och så vidare. så jag håller på att längta ihäl mig efter dom.

så hanna var bäst och tog på sig att ha halv 8 på lördag, grymt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0