svar till julka

postat av julka: tjabba, har du market på din telefon? isf, hur gjorde du för att blogga från den? jag kan inte riktigt få det att fungera på min :) pusssssss

svar: jo, jag har samma typ av tele som dig. Fick inte heller till det först men sen så läste jag på olika sider och hittade att man ska göra såhär: Gå in där du ska skriva inlägget och längst ner på rutan där du ska skriva så står det med blått "ändra redigerare" där trycker du och sen så funkar det att skriva, men det går typ inte att hoppa över rader utan allt blir i en stor klumpig text + att det inte går att lägga in bilder så det suger ju, men annars så funkar det bra! hoppas att du fattar hur du ska göra!



hittade en bild som kan vara till hjälp :)

puss


Kommentarer
Postat av: julia

thanks! jag ska nog lösa det nu tror jag :) puss!

2011-07-24 @ 16:10:07
URL: http://juliaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0