souvasmiddag!!

Nu är det souvasmiddag här i småtte! Enormt gott var det, åt så förbannat mycket så det är it sant + en sandwich till efterätt, håller bokstavligen på att sprängas, men blir man bjuden på souvas så är det bara att pressa in allt som går!

Nu kör vi musiktävling här så nu måste jag vara på hugget ;)

 känner att jag är riktigt flitig med bloggningen! Två inlägg på en och samma dag, måste vara rekord för mig! Jaja, nu har jag iallafall hittat ett sätt att blogga från mobilen men.. Det går inte att lägga in nå bilder, så de kommer böi tråkiga inlägg tills jag har listat ut hur man gör!

Puss


Kommentarer
Postat av: julkis

tjabba, har du market på din telefon? isf, hur gjorde du för att blogga från den? jag kan inte riktigt få det att fungera på min :) pusssssss

2011-07-24 @ 14:29:00
URL: http://juliaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0