pdol eller inte?

tjeena, idag så blev det att jag och gustav for på en båttur, gode lång ändå! sen åt vi jättegod middag, grillat ♥

efter de så kom pappa och hämtade oss hos han och nu är jag här i småtte, gustav kommer hit snart! han for direkt till johan för dom skulle å hämta gustavs kepa i jenis! så när han kommer så blir det att äta jordgubbar, glass, grädde å nutella!

sen ikväll funderar jag på om vi skulle ha tagit båten och farit och provfiskat på farmor och farfars hemliga ställe!
ja, det återstår att se.

sen har jag ett stort problem, om jag ska på pdol imornkväll eller inte.. typ alla mina vänner är i umeå å spelar fotboll (inte lite avis är jag) så alla dom ska på lk så jag ska ju dit oxå, så då är det om jag ska ta med mig gustav å se maggio imorn, men jag veet it! ååååh, beslutsångest! 370 spänn vid luckan för att se maggioo + då inträdet på lk, jaa vi får väl se hur det blir!

vet iallafall att jag ska dit på dan och se då älsklings amanda är med i talangjakten!! Men jag vet då en sak som är säker, hon kommer äga!



http://www.ptnoje.se/Article.aspx?a=6296473


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0