mitt smultronställe!

min uppdatering suger, den är verkligen kass!

men nu när det är sommar och vi är i småtte så orkar jag inte sitta nåt vi datorn, då badar jag istället.

+ att jag nämlingen köpt en ny telefon, en samsung galaxy s2! och det går inte att blogga från den, så det sög ju.
men jag är förövrigt väldigt nöjd med min galaxy, den går som en klocka! haha

iallafall så lever jag livet, för det mesta så är jag här i småtte och badar, solar och umgås med min fina släkt + gustav, emil och amanda :)


nu har ni iallafall fått ett hopp om liv från min sida, om det börjar fungera att blogga från telefonen så lovar jag helhjärtat att jag ska blogga, men det ser väldigt mörkt ut.. just nu iallafall!

nä it har jag tid att sitta inne nåt mer en sånhär fin dag!


mitt smultronställe!




puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0