minigroda

tjeenare, gårdagen var super! 
 
först for vi på länkön och grillade, det var jag,gustav,emma,hannah,hanna och johan!
efter att vi hade grillat ettag så for vi på shell och köpte grädde och marabou å sen tog vi söt mopederna till johan där vi rensade deras jordgubbsland och smaskade i oss de + grädden och smält choklad!

där mot kvällskvisten så började de ju åska nå så jävulst så då kom emma och hämtade oss så vi lämnade mopparna hos johan, sen for jag till gustav och sov där :)

imorse kom hannah och hämtade oss åxå for vi till johan och hämtade mopparna, och när jag kom hit till småtte hittade jag denna lilla krabat




det är nog den minsta grodan jag någonsin sett!


ikväll ska jag å titta på träningen, har en sträckning i ljumsken som jag håller på att behandla med ibumetin. Så den är typ bra nu, men ska vila idag ändå för säkerhetskull så den inte går upp!

men senare i veckan är jag fit for fight!

nu kom åskan så jag måste gå och dra ut lite grejer

pusss


Kommentarer
Postat av: din man

Älskar dig!

2011-07-27 @ 23:44:21
Postat av: Tuss

Fin header :)

2011-07-28 @ 00:17:18
URL: http://tuzzanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0