IKEA

tjabba!

idag så har det varit en superduper lång dag, verkligen!

klockan halv åtta imorse så for jag, mamma, pappa, anton, amanda, anna, tomas, hugo och fanny till haparanda och ikea! Då började vi ju såklart med att gå på själva ikea, jag tittade inte så mycket på grejerna utan jag och amanda provade mest sängar och såntdär som man måste göra när man är på ikea! Hade ändå inget jag skulle köpa så.

sen for vi på affärerna runt omkring och jag köpte mig en haglöfs jacka, riktigt fin faktiskt!
bild kommer kanske sen. (om jag orkar)

efter det så for vi på massa mer affärer och sen mot koukkula forsen och köpte lite rökt sik, sen mot ica maxi och köpte tillbehör och sen for vi till någon mysig ö och åt alltihopa. ruskigt gott!

vi kom hem kring 9, så vi var borta mer än 12 timmar! jobbig men rolig dag!

nu är jag hos gustav och vi har vari å hyrt en film som heter "the fighter"
inte så värst bra film om ni frågar mig!




nu är filmen snart slut så då antar jag att vi ska gå och lägga oss
vi hörs imorn!

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0