dag 1, 10 intressanta fakta om mig

1. Jag älskar att se på rallycross, ett klart måste varje sommar!



2. gustav e coool han har skjutit en älg


3. jag tycker jättemycket om att baka och laga mat

4. jordgubbar och nutella är bland det bästa jag vet

5. jag har en väldigt konstig fobi, nämligen mot braxar! började gråta sist jag fick en..


6. jag älskar min pojkvän och mina vänner

7. jag ska börja gymnasiet till hösten

8. mina kusiner är några av mina bästa vänner

9. jag älskar att umgås med släkten

10. jag tycker mycket om att fiska och den bästa filmen i hela världen är "fiska, fiska, fiska"



haha, så intressanta fakta var det nog inte, men det var dom jag kunde komma på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA, älskar svaret på 5:an!!!

2011-08-03 @ 00:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0