träning

tränade idag 2 timmar sen lite snack efteråt, fan vad härligt att vara igång med träningen igen!

igår var jag på en skotertur med gustav, anton och amanda. Nu såhär dagen efteråt så har jag träningsverk i hela(!) kroppen. till och med i käkarna för att jag bet ihop när de gick som snabbast.

vaknade imorse med träningsverk i hela kroppen och ont i halsen, men jag for då på träningen ändå, ontet jag hade i halsen tonades bort och kändes bara lite. great!

nu efter träningen har jag två gigantiska blåsor på sidan av foten som gör ont nå så gudförbannat (inte nådigt) + ont i hela kroppen. Men visst är de skönt att ha kommit igång!

åt förresten väldigt god plankstek hos gustav igår, var bara tvungen att få in det på ett hörn.

känner ångest över att skolan börjar om imorn, fy!
men bara en termin kvar nu, KÄMPA!
okejdå, visst. I do it!

ska äta pizza nu, sen vet jag inte.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0