snövit

måste bara berätta om musikalen vi var och såg!

efter många om och men så tog jag och några andra teaterprojektare bussen till luleå (med skolan alltså) för att skolan bjöd med oss på någon snövit musikal. Var väldigt skeptisk till en början, ville inte ens fara. Tänkte att den skulle vara dryg.. Men så fort den började så ändrade jag mig! Den var sjukt jävla bra och jätte bra gjord. Blev positivt överraskad :) ångrar verkligen inte att jag for dit. Vi tog med oss mat på bussen oxå, måste säga att de var väldigt gott! speciellt eftersom jag tog mina egenhändigt gjorda kycklingbaugetter och fika!

Prinsen (Joakim Saedén), Snövit (Jenny Antoni) och dvärgarna (teaterhögskoleelever). Foto: Inger Marklund/Sveriges Radio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0