fredag

första skolveckan är nu över, skönt! men jobbig har den vari.

idag kom gustav till mig efter skolan, vi chillade som bara! han har farit nu för han skulle på träning!

tränade min tredje träning för iår igår, för jag har ju varit sjuk åde som alla nog redan vet. Fan vad tungt de gick, och självklart så fick jag ju mina andningsproblem. (har nå fel med mina stämband så när jag anstränger mig så täpper som igen så jag inte kan andas) har varit på många undersökningar hit och dit men tillslut så fick dom fram att de var stämbanden de var fel på.

fick springa upp och ner i en trapp och sen stoppa in en kamera genom näsan till halsen för att se hur stämbanden gjorde, och självklart så for ju dom igen. men nu vet vi ju vad de är för fel iaf. Men de ska tydligen växa bort med tiden, så vi får väl se.

så var tvungen kliva av en liten stund.

sen gjorde vi ryssen, fan vad jobbigt och jag trodde fan it jag skulle klara den sista minuten, men de gjorde jag :D
är glad att jag inte gav upp!

så när jag kom hem(till gustav) igår efter träningen så var jag helt slut! faktiskt sjukt härlig känsla, då man känner att man har gjort nånting.

nu ska jag se tv sen ikväll har jag ingen aning, vi får väl se :)

hade, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0