dagarna, dagarna, dagarna, de är dagarna man minns!

dag 26 - mina rädslor


ja, jag vet inte vad jag är rädd för, jag är inte rädd för typ spindlar och såntdär.

men jag tror att de jag är rädd för är att misslyckas. Jag hatar att misslyckas!
men de är ju en del av livet de med, och som man brukar säga. "det är motgångarna som gör dig starkare"

dag 27 - min favoritplats

min favoritplats är helt klart småtte, den bästa stället i hela världen.

i love it!

dag 28 - dehär saknar jag.

 

jag saknar att vara liten, liten oskyldig och utan problem. När man var liten gick man inte skola utan man lekte mest på förskolan med sina kompisar. Men visst, om jag fortfarade skulle vara liten så skulle jag ju inte vara tillsammans med gustav! och jag skulle inte kunna vara utan han! så jag måste säga att jag har de 
jättebra som tonåring! ;)
 för jag har ju gustav!  men visst kan man sakna förskoletiden ibland..


är hos gustav nu, snart blir de att fara och se när han spelar match! har längtat hur länge som helst till de!
så de ska bli roligt! :DD
Gustav du är den bästa som finns, du betyder allt älskling! puss på dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0