Dag 8 - ett ögonblick

Det ögonblicket jag kommer ihåg bäst av allt tror jag var när min familj, karlssons familj och farmor och farfar var ute med skotern på fällträsk. Då kommer anna gående och småflinar och vi undrar vad de är och hon säger att vi ska fråga farmor, vi springer typ 50 meter i djupsnö till farmor och frågar och då säger hon att vi allihopa ska fara till gran canaria.

vi blev så glada, så de är nog de ögonblicket jag kommer ihåg mest och själva resan var underbar! :D

de var antingen de ögonblicket eller när jag fick min förra mobil, så jag tyckte att berättelsen om gran canaria var liite mer intressant.


cran canaria - playa del ingles


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett fint ögonblick.

2011-01-09 @ 14:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0