dag 6 - min dag.

hajna punkten passar ju bra eftersom de är som två flugor i sen smäll ;) haha

men skulle bara berätta om igår, då for min familj + gustav och amanda, karlssons familj + emil och farmor och farfar till piteå för att fira att farmor och farfar varit gifta i 45 år. Vi for och åt på golden dragon, riktigt gott :) sen for vi till frida och firade henne för att hon fyllde år. Riktigt trevlig kväll :) 

idag vaknade jag och gustav vid 12, sen for han till sin morfar och fixade skotern. jag, mamma och pappa gick ut och gick sen kom jag hem och sov på soffan typ 1 och en halv timme, sen duschade jag och for och åt palt hos gustavs mormor och morfar. Ruskigt god palt alltså! :D 

kom hem för ett tag sen och nu ser jag lite göta kanal 3 och letar runt på internet efter sommarkläder :) 

de var väl min dag :) 

så vi hörs senare :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0