dag 2 - min första kärlek.

ja, i typ 3an så var jag "ihop" med joel j, vilket inte var så värst seriöst, han vågade inte ens säga hej till mig på konsum. bara det säger ganska mycket, haha ;) men vi gick i 3an så, ingenting var ju värst seriöst då ;)

så min första "riktiga" och seriösa kärlek är Gustav. Min pokjvän.  
Han är den bästa som finns och han betyder otroligt mycket för mig.
Jag kan säga allt till honom och jag litar på han till 100%.
och när jag är med han så känner jag mig så hemma.

så gustav, jag älskar dig hur mycket som helst ♥



Trading Phrases Custom Quotes | Custom Decals | Custom Wall Words | Custom Wall Decals


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du och Gustav på bilden?

2011-01-02 @ 18:01:37
Postat av: agnes

jo, de är de :)

2011-01-02 @ 21:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0