dag 18, 19, 20

alla mina födelsedagar har nog varit lika bra, utom då en.
så jag tänkte att jag berättar om den istället.

så min värsta födelsedag var förra året, då jag opererade halsmandlarna dagen före jag fyllde år och sov över på sjukhuset och vaknade där på min födelsedag. Kunde inte äta nåt och var glad om jag kunde trycka i mig lite barnmat. För dom första dagarna var ju absolut värst.

Men den var ändå inte så farlig, släkten kom någon dag senare och jag firade den så gott som möjligt :)

de är väl den födelsedagen som var lite sämre än dom andra.

dag 19, dehär ångrar jag
de är ju ingen idé att gå och ångra saker, gjort är gjort. Så jag vet inget som jag ångrar.

dag 20 -denhär månaden
denhär månaden är den första iår, har då varit bra än så länge. Vet som it vad jag ska skriva på denhär punkten så dedär får räcka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0