dag 12, 13, 14

oops, dålig uppdatering.

skrivet tre dagar i ett inlägg.

Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
                Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
 

i min handväska har jag pennor, hårnålar, busstidtabell, handsprit, sudd, och lite annat smått och gott, orkar inte näma allt :)

denhär veckan har varit både bra och dålig, de bra är att jag har kommit igång med träningen (jävligt skönt!!) och varit jättemycket med gustav. Det dåliga är att skolan har börjat om..

de jag hade på mig idag var mjukis byxor, vitt linne, mjukiströja och en sjal/halsduk.

var helt slut imorse så jag valde mjukis, ett bra val tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du ingen innerficka i din väska?/ nyfiken

2011-01-14 @ 18:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0