dag 1 - om mig

ja, om mig vet väl inte riktigt vad jag ska skriva men vi börjar väl såhär:

Jag heter Agnes, och bor högt upp i vårt avlånga land. På fritiden så spelar jag fotobll (när jag inte är sjuk det vill säga) annars så umgås jag mycket med min pojkvän gustav, mina underbara vänner och mina kusiner frida och fanny.
jag siktar mycket på skolan och pluggar ihjäl mig inför varje prov. Ibland lite för mycket.
jag tycker oxå om att köra min pärla ivar. Som är en Yamaha ET 340, född på 80 talet någon gång.

ja, de var väl allt jag kommer på just nu.


jag och ivar ;)


Kommentarer
Postat av: emmis

jag blir så glad när du kommenterar min blogg, sötis! <3 love you, p.s ja gillar dig som du är! d.s

2011-01-01 @ 23:33:42
URL: http://partyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0