bekräftat

okej! nu har jag fått det bekräftat! fick en kommentar i de förra inlägget som ser ut såhär:

Hanna - Ååh, agnes du suger på den här listan ;)

okej, jag erkänner. Orkar inte med dendär listan längre, känns väldigt jobbigt och därför blir mina svar på listans frågor väldigt korta. hehe. Så hanna, du har rätt. Jag suger på dendär listan ;)



har precis kommit hem från träningen, gick tungt ikväll med tanke på att vi sprang intervaller ute igår. Kan lova att de känns idag.



eftersom gustav var på hockeycup i helgen så kunde vi inte fira våran 8månaders dag då.
Så imorn då ska vi laga middag tillsammans älgkött och klyftpotatis för att fira :)
sen typ se film och sånt!

kommer bli perfekt!

älskar dig gustav! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0