uppdateringen är på topp!

känner att jag har varit riktigt flitig med uppdateringen!
men till mitt försvar så har jag inte suttit vid datorn nåt + att jag har haft två nationella prov och ett matteprov!

nationella gick ändå bra, är nöjd, så vi får väl se hur de går :) matteprovet gick däremot jättedåligt, fick hjärnsläpp och visste bara inte hur jag skulle räkna ut de tre sista talen, olikt mig faktiskt. Så provet görs om på tisdag!

annars så har jag varit sjuk hela veckan, förkyld, hosta och lite ont i halsen.
är på bättringsvägen men är ändå inte bra. Får se om de blir någon match imorn.

igår var jag för övrigt hos olivia på födelsedagsfest. Vi åt underbart god mat, seriöst. Lovely!
vi gjorde även några lekar och spelade spel :) jättetrevlig kväll!

ska plugga lite nu, så vi hörs sen :)



bild från igår


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e zöt

2011-02-14 @ 18:17:36
Postat av: Anonym

också är den på botten! pe pe pe

2011-02-15 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0