spräckt ögonbryn

tjaa, ett tag sen jag skrev.

Men har iallafall hunnit fira gustav som har fyllt år ♥ gjort ett no prov och ett so prov, (spikade no provet och MVG på so:n) nöjdtjej_agne, Sen har jag även hunnit spräcka ögonbrynet, jo visst, ni hörde rätt!

vi i fotbollslaget spelade handboll mot handbollslaget, precis när jag har kommit in ska jag markera och jag får en armbåge i ögat, de börjar spruta blod och ögonbrynet sprack så nu är de ett en centimeters jack ovanför ögat + att det är blått/lila + uppsvällt.

igår morse var de värst, ögat var helt igensvullet och man såg de knappt + att de var lila.
 men som tur är så är de bättre idag :)

ikväll kommer gustav hit och sover här, så vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0