sjukling

ingen cup för mig idag inte, nej..

så jag slet mig upp ur sängen, tog två alvedon och for och ställde mig i kiosken på fotbollen.
gick ändå gode bra och jag kände mig någorlunda pigg mitt på dan :)
de gick strålande för lagen mina, lag 1 vann allt och lag 2 blev 4a! ¨

sen på eftermiddagen som kom gustav och tog hand om mig, sjuklingen själv!
han är så söt och tar hand om mig när jag är sjuk ♥

vi åt jättegod middag, chokladpudding till efterätt och såg tv, skönt!

han for hem typ nyss för han skulle och köra skoter imorn, så han kunde inte sova här.

imorn har jag tänkt att ha en chillar dag, typ ligga och se någon serie och äta hela dagen, låter gode bra!
och när man har feber så är de helt okej att bara lata sig ;)

har förövrigt 38,2 i feber, inte värst mycke, men det känns ändå i kroppen att jag inte är riktigt kry.

nu ska jag snart gå och lägga mig och se någon bra film.

Så vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Jummi

du är inte ensammt att vara sjuk :(

2011-02-06 @ 18:16:57
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0