today

har egentligen fyra lektoner på fredagar, men dom två tråkiga blev inställda och så vi hade bara två roliga lektioner idag, kan inte klaga. 
 
efter skolan så kom elin in till stan och vi köpte lite julklappar, åt, och sånt. Sen drog vi hem till henne där vi spenderade kvällen, väldigt mysigt. Vi åt varmkorv, drack glögg, fikade, gick å hyrde film och köpte ben och jerrys och sånt. Väligt väldigt roligt att träffa min fina flicka igen, var så längesen. love you elin ♥

kom hem nyss å nu ska jag gå å lägga mig efter en underbar dag.

imorn väntas mest troligt gymmet, och lite städning kanske. Vi får väl se, helst av allt vill jag it göra nåt alls, bara ligga i soffan hela dagen å se på tv, fast det kanske man inte ska göra hela dagarna heller. ska försöka hinna med lite av varje.

261969_227200763986528_100000898177134_673656_4507268_n_large


Kommentarer
Postat av: stenvall

du klagade på min uppdatering agge!!! så nu är det bäst att du även tar dig i kragen!

2011-12-08 @ 10:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0