nu är glada julen slut slut slut

jag vet att jag varit usel på att blogga, men vem sitter vid datorn på julen? inte jag.

min jul var iallafall bra och jag fick många fina julklappar och fick vara med min fina släkt. Synd bara att farmor blev sjuk så att hon inte kunde vara med, men som tur var är hon bra igen och det är det enda viktiga.

jag fick massa bakgrejer, en sminkning på kicks, pengar, äventyrsbrus, smycken, kokböcker skålar mm. väldigt nöjd.

igår var jag i stan med mamma och blev sminkad + att jag köpte massor av id smink, köpte också ett par levis jeans, två shortor och två linnen. Sen spenderade jag kvällen med mina fina vänner hos julia g. Vi hade väldigt roligt.

snart kommer gustav hit, hans päron kommer också hit på besök.

var förövrigt på gymmet idag, gickt segt och tungt, men ändå helt ok.



brist på bilder så mitt och fridas pepparkakshus får stå i rampljuset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0