i know that you're the one

min helg har varit super!

fredag så åt jag gomiddag hemma sen for jag till gustav och såg idol och i lördags så for jag, gustav å hans familj till stan för att shoppa. Köpte lite julklappar och hjälpte gustav att hitta skor, mössa och en jacka. Allt var jättefint. Sen åt vi på waldorf, jag åt fyra små rätter, väldigt gott.

när vi kom hem slocknade jag och gustav i ca en timme och sen så såg vi två filmer, irene huss och baksmällan

kom nyss hem för att gustav skulle å köra skoter, och vad ser jag när jag kommer hem? jo, mamma och pappa har köpt hem saffranssemlor till mig från en konditori i stan, bara för att dom vet att jag gillar det så mycket!
tack sååå myckeet!

idag blir det plugg, tv, kanske en promenad? och senare kommer gustav.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig Agnes.

2011-12-11 @ 15:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0