bra dag

dagen har varit allmänt bra bara, började med engelska där vi gjorde prov. Gick helt ok ändå.

Sen hade vi hälsopedagogik där vi fick tillbaka vårat prov, och jag fick A. Är så helt sjukt otroligt nöjd. Var ett prov med mest tänka själv frågor, resonemang, slutsatser osv och jag fick A på alla frågor man kunde få A på förutom en fråga där jag fick B. Har aldrig varit såhär nöjd över ett prov förut med tanke på att A är väldigt svårt att få, då ska allt i princip vara perfekt. Började nästan gråta, helt sjukt jävla nöjd bara.

Pappa kom å hämtade mig på skolan å sen for jag och köpte ett par jeans och sen firade vi mitt provresultat på max, alltid lika gott! sen for vi hem, och även fast jag hann göra dom där två sakerna på stan så var jag ändå hemma före bussen, grymt skönt.

har pluggat konstant ändå sen jag kom hem vid halv 6 och jag är inte färdig på väldigt länge. Har en 30 minuters redovisning imorn + ett nk prov och provet är väldigt väldigt svårt, ska kunna väldigt många olika saker, sveriges miljömål mm..

kommer bli en lång kväll, så nu ska jag återgå från min lilla paus jag haft.
vi hörs om jag överlever kvällen med allt plugg.

har förresten gått och blivit brunett, jävligt nöjd. äntligen tillbaka till mitt rätta jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0