äntligen jullov!

hade skoterkurs i måndags då jag även fick tillbaka mitt matteprov, hade spikat det. Andra matteprovet i rad som jag spikar, inte lite nöjd alltså.
Tisdag efter skolan så for jag och moa och besökte johanna, vi sov där och hade jättemysigt. Onsdag såg vi film och fick tillbaka vårat engelskaprov, fick B+ på det, nöjd över det också. For även på gymmet på kvällen.
 Idag såg vi på volleyboll och så bakade jag och några till tårta till våran mentor John som ska sluta, tårtan blev förövrigt väldigt god. Så vi fikade, mös, lyssnade på julmusik, pratade och hade bara allmänt mysigt vi på BF. Fick även tillbaka mitt NK prov som var hur svårt som helst, och gissa vad, jag fick B, sjukligt nöjd alltså!

När jag kom hem vid tre så lagade jag köttfärssoppa och bakade scones, gott blev det. Sen begav jag mig till roberts trafikskola och skrev skoterprovet och gjorde körningen. Hade alla rätt på provet och körningen gick också bra.

Så nu har jag jullov! Skönt och väldigt behövligt :)


våran fina tårta, å de längst ner som ser äckligt ut är jordgubbar!


en bild på min fina macka jag har ätit ikväll, de är salami för er som undrar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin macka

2012-01-01 @ 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0